Samsung SDC18809

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SDC18809 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Wouh 04-09-2012
Geschreven voor: Samsung SDC18809

Na een paar maanden gebruik; ging het symbool voor het ledigen van de waterbak aan. De droger was rechtstreeks aangekoppeld aan de afvoer; dus in principe onmogelijk probleem. De droger maakt bij het drogen een geluid alsof er een balletje in de trommel zit. De service-aanvraag en uitvoering werden correct behandeld. Het probleem met de waterbak is volgens de monteur veel voorkomend, maar werd correct verholpen. Wat het geluid betreft was zijn commentaar dat dit bij een oudere machine (een paar maanden) kan voorkomen en dat dit niet te verhelpen is. Commentaar van Samsung zelf : "Als de monteur dit zegt zal dit ook wel waar zijn." Een machine die eerst geruisloos werkt en na een paar maanden staat te rammelen is dus normaal. Daar ben ik het dan toch niet mee eens. Qua duurzaamheid dikke onvoldoende.